Το Nissan Juke Hybrid βγάζει δόντια…

6 Σεπτεμβρίου 2022

Το Juke Hybrid Rally Tribute πέρασε τελικά από το σχεδιαστικό σκίτσο στο μοναδικό πλήρως λειτουργικό όχημα, με τις ευχές του κοινού.

220519102013_nissan-juke-rally-tribute-goes-from-rendering-to-reality-previews-the-juke-hybrid_11

Τα αποκαλυπτήρια πραγματοποιήθηκαν πριν από το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του Juke Hybrid, με το πρωτότυπο να έχει στην “καρδιά” του το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της έκδοσης παραγωγής.

Στα πιο ουσιώδη τώρα, το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του Juke αποτελείται από ένα νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης της Nissan, τελευταίας τεχνολογίας, ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε εφαρμογή υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής.


Σε ότι αφορά στην ηλεκτροκίνηση
, η Nissan ενσωμάτωσε τον κύριο ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW, τον μετατροπέα και την υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, καθώς και με το εξαιρετικά καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό.


[There are no radio stations in the database]