Οι αμοιβές των Influencers στο Instagram – Με 1 ποστ αγοράζουν αυτοκίνητο

11 Οκτωβρίου 2023

Οι αμοιβές των Influencers στο Instagram, με 1 ποστ αγοράζουν αυτοκίνητο. Μετά τη δημοσιοποίηση του τιμοκαταλόγου της Ιωάννας Τούνη για τις αναρτήσεις που κάνει στο Instagram, βγήκαν “στη φόρα” τα ποσά που παίρνουν κι άλλοι επώνυμοι και οι αριθμοί… “ζαλίζουν”.

Η Ιωάννα Τούνη εκνευρισμένη από την δημοσιοποίηση λεπτομερειών γύρω από τη δραστηριότητά της ως influencer. Σε αλλεπάλληλες εκρήξεις θυμού προσπάθησε να προκαλέσει αντιπερισπασμό, παραπέμποντας τους ρεπόρτερ σε παρουσιάστριες όπως η Κατερίνα Καινούργιου και η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Οι οποίες, πάντα σύμφωνα με την Τούνη, κερδίζουν πολλαπλάσια από την ίδια ως influencers.

Όλα στη φόρα: Ο τιμοκατάλογος των Ελλήνων celebrities για το Instagram!  Μείναμε άφωνοι με τις χρεώσεις τους

Εντούτοις, πέρα από την αντιπαράθεση τοπικού χαρακτήρα με την Τούνη εναντίον όλων, πρέπει να σημειωθεί ότι στο εξωτερικό είναι κοινή πρακτική η δημοσιοποίηση των απολαβών, του κασέ κ.ο.κ. σχεδόν κάθε δημόσιου προσώπου από τον χώρο της σόουμπιζ και όχι μόνο. Απεναντίας, στην Ελλάδα επικρατεί ακόμη μυστικοπάθεια, χωρίς αυτή να συνδέεται απαραιτήτως με οποιουδήποτε είδους παρατυπίες. Ανάμεσα στις ανατροπές που φέρνουν τα social media σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής, είναι πολύ πιθανόν ότι στο μέλλον οι αμοιβές των διασήμων να πάψουν να αποτελούν ταμπού.

Οι κατηγορίες
Σε ό,τι αφορά την Ιωάννα Τούνη, το παράδοξο είναι ότι βρίσκεται αρκετά χαμηλά ως προς το τι χρεώνει την πελατεία της στο Instagram. Πίσω από την Καινούργιου βρίσκεται το μοντέλο Αλεξάνδρα Παναγιώταρου και κατόπιν ακολουθεί η Τούνη, με 1.200 ευρώ ανά post και Insta story, 350 ευρώ για κάθε απλό story, ενώ για τους διαγωνισμούς giveaway προσφέρει το δικό της πακέτο (1 post + 25 προωθητικά stories), προς τέρψιν των 785.000 followers, αλλά και για την προβολή του εκάστοτε διαφημιζόμενου.

Εντύπωση προκαλεί ότι η αγορά, μολονότι βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο στη χώρα μας, είναι αρκετά οργανωμένη διαχωρίζοντας τους influencers σε τρεις βασικές κατηγορίες: η πιο χαμηλή είναι αυτή των «Micro Influencers». Πρόκειται για διάφορα νεαρά μοντέλα στην αρχή της καριέρας τους, όπως η Τάμτα Μαστοράκη, η Κατιάνα Σπίνουλα κ.ά., με μικρό αριθμό followers (από 1.000 έως 10.000) και προς το παρόν περιορισμένη αναγνωρισιμότητα, που αρκούνται σε 280 ευρώ για ένα post και ένα story στο προφίλ τους. Στην επόμενη βαθμίδα βρίσκονται οι «Mid Influencers», οι μεσαίου βεληνεκούς instagrammers, με αριθμό followers μεταξύ 11.500-31.000. Οι χρεώσεις σε αυτή την κατηγορία ορίζονται στα 350 ευρώ ανά ανάρτηση και story.

Η ανώτερη κατηγορία, οι καθαυτό «Influencers», έτσι όπως προσδιορίζεται από τον τιμοκατάλογο του πρακτορείου μοντέλων, περιλαμβάνει προσωπικότητες όπως η Βίκυ Κουλιανού, η Ελισάβετ Δοβλιατίδου, ο Νάσος Παπαργυρόπουλος, η Μέγκι Ντρίο, η Ειρήνη Κολιδά κ.ά., με αριθμό followers που κυμαίνεται από 43.000 έως 211.000. Οι influencers αυτής της τάξης λαμβάνουν 450 ευρώ ανά post και story στο Instagram. Σε όλες τις κατηγορίες ισχύει ότι η ελάχιστη υπηρεσία που απαιτείται από τον influencer είναι τα τρία posts.

Στην κορυφή των Ελλήνων influencers, βρίσκεται ο Σάκης Τανιμανίδης, ο οποίος φέρεται να χρεώνει από 5.000 ως και 8.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση. Σημειώνεται ότι το λογαριασμό του τηλεπαρουσιαστή ακολουθούν 961.000 άνθρωποι, στοιχείο που καθιστά «χρυσωρυχείο» το λογαριασμό του για διαφημιστικές εταιρείες και brands.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα και η σύζυγός του Χριστίνα Μπόμπα ζητά σχεδόν τα ίδια ποσά προκειμένου να διαφημίσει κάποιον στο Instagram της. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το story κοστολογείται περίπου στα 1.000 ευρώ, μια ανάρτηση στα 5.000 ευρώ, ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ, ενώ ένας διαγωνισμός 7.000 ευρώ. Η γνωστή influencer έχει στο λογαριασμό της περίπου 713.000 followers.

Στη συνέχεια βρίσκεται η Ιωάννα Μαλέσκου, η οποία αποτελεί επίσης μια περιζήτητη «μετοχή» στο χρηματιστήριο των social media. Συγκεκριμένα, ένα απλό post της κοστίζει από 4.000 έως 7.000 ευρώ, ένα post με βίντεο 6.000 ευρώ, ένα story 1.000 ευρώ και ένας διαγωνισμός 7.000 ευρώ.

Τον λογαριασμό της παρουσιάστριας ακολουθούν 217.000 followers.Αμέσως μετά έρχεται η Φαίη Σκορδά, η οποία διαθέτει σχεδόν 1 εκατ. followers, αλλά τα ποσά που ζητά είναι πιο «λογικά». Η γνωστή παρουσιάστρια λειτουργεί περισσότερο με «πακέτα» αναρτήσεων και χρεώνει τις 6 στα 22.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι για μια ανάρτηση η Φαίη Σκορδά εισπράττει περίπου 3.600 ευρώ.

Στα 3.000 ευρώ περίπου χρεώνει την ανάρτηση η Κατερίνα Καινούργιου καθώς η ίδια διαθέτει 807.000 followers. Αρκετά χαμηλότερα στη λίστα, σύμφωνα πάντα με το Πρώτο Θέμα, βρίσκεται η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου με 1.200 ευρώ ανά post και 350 ευρώ το κάθε story.

Η Νάνσυ Παραδεισανού, μ’ ένα βίντεο στο κανάλι της στο Youtube, απαντάει σε ερωτήσεις ακολούθων της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής, οι οποίες αφορούσαν κυρίως στα χρήματα που βγάζει κανείς από τις διαφημίσεις σε αυτά, αλλά και τους influencers.

Η Νάνσυ Παραδεισανού έγινε γνωστή ως δημοσιογράφος στην τηλεόραση

Όπως υπογράμμισε η δημοσιογράφος “εγώ τυχαίνει να έχω γίνει γνωστή μέσα από τη δουλειά μου ως δημοσιογράφος στην τηλεόραση, από εκεί με γνώρισε ο πιο πολύς κόσμος, με ακολούθησε στα μέσα κοινωνικής μου δικτύωσης και εκεί πολλές εταιρείες επιλέγουν να διαφημιστούν μέσα από εμένα, γιατί πιστεύουν πως θα ταυτιστεί ο όποιος άνθρωπος με ακολουθεί μαζί μου και με τη ζωή μου, ούσα ένας πολύ απλός άνθρωπος”.

Πως γίνεται η επιλογή της Νάνσυ Παραδεισανού για διαφημίσεις στα social media

Και συμπληρώνει η Νάνσυ Παραδεισανού “υπάρχουν οι διαφημιστικές και υπάρχουν και ιδιώτες, οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Με καλούν από τις διαφημιστικές και δίνω μια τιμή για ένα στόρυ και ένα ποστ, για παράδειγμα ή μου λένε έχουμε αυτό το μπάτζετ τι μπορούμε να κάνουμε με το χ ποσό; Μου έρχεται το ιδιωτικό συμφωνητικό από την εκάστοτε εταιρεία που διαφημίζω. Πάντα παίζουν ρόλο οι ακόλουθοι που έχεις και ανάλογα με την ζωή και το προφίλ που έχει ο καθένας το σκέφτονται οι διαφημιστές. Τα posts και τα stories είναι αμοιβόμενα πολύ καλά, παίζουν πολύ καλά λεφτά. Για να χτίσεις ένα προφίλ θέλει χρόνια, συνέπεια, πολλή δουλειά. Τα λεφτά είναι πολύ καλά, κόβονται τιμολόγια για όλες τι ενέργειες. Τα ποσά είναι πολύ καλά για να κάνει διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα. Η περίοδος των Χριστουγέννων και του καλοκαιριού είναι πολύ δυνατές για εμπορικά, εκεί θα είναι άλλη η προσφορά”.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα


[There are no radio stations in the database]