Μάργκοτ Ρόμπι: “Ήθελα να είμαι γυμνή στον Λύκο της Wall Street”
13 Οκτωβρίου 2022
Για τις αποκαλυπτικές σκηνές της στην ταινία “Ο λύκος της Wall Street”, με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, μίλησε η Μάργκοτ Ρόμπι.
Η διεθνούς φήμης ηθοποιός που πλέον θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά ονόματα του Χόλιγουντ, απέδειξε για μία ακόμη φορά ότι δίνει στους ρόλους της τον καλύτερό της εαυτό.
Η Μάργκοτ Ρόμπι με τη συμμετοχή της στον ρόλο της «Ναόμι» έγινε ευρέως γνωστή στο κοινό και εντυπωσίασε τους κριτικούς με την υποκριτική της δεινότητα. Πρωταγωνιστώντας στο πλευρό του Λεονάρντο Ντι Κάπριο το 2013, η ίδια σε πολλές από τις δηλώσεις της αναφέρεται στον χαρακτήρα που σημάδεψε την πορεία της.
Μάργκοτ Ρόμπι: “Το να καλύπτουν κάποιον που θα έπρεπε να είναι γυμνός, με εκνευρίζει”
Μάλιστα το 2014, μιλώντας στην «The Telegraph» είχε αναφέρει για τις γυμνές σκηνές ότι ήταν ιδιαίτερα «ανήσυχη», καθώς το σώμα της κυκλοφόρησε σε διάφορα στιγμιότυπα στο διαδίκτυο αργότερα. Τότε είχε επισημάνει πως ο Σκορτσέζε προσφέρθηκε να μειώσει τις σκηνές για να την κάνει να νιώσει πιο άνετα, όμως εκείνη απέρριψε την πρόταση.
Σε μία νέα συνέντευξη που κυκλοφόρησε πρόσφατα και πάλι στην «The Telegraph», η Ρόμπι αναφέρθηκε εκ νέου στις διάσημες αυτές σκηνές: «Νομίζω ότι το γυμνό, για χάρη του γυμνού είναι ντροπή. Αν το έχουν βάλει μόνο για να βγάλει ένα κορίτσι τα ρούχα του, τότε αυτό είναι αηδιαστικό. Αλλά πιστεύω επίσης ότι είναι αηδιαστικό, όταν κάποιος θα ήταν γυμνός στην πραγματική ζωή και στην ταινία δεν αφήνει άνετα το σουτιέν ή κρατάει ψηλά το σεντόνι. Το να βλέπω κάποιον να πρέπει να είναι γυμνός και να τον καλύπτουν, με εκνευρίζει εξίσου».
“Ήθελα να απλώσω όλα μου τα χαρτιά στο τραπέζι”
Μιλώντας για τον ρόλο της στον «Λύκο της Wall Street» συμπλήρωσε: «Το όλο νόημα της Ναόμι, ήταν ότι το σώμα της, ήταν η μόνη της μορφή σε αυτόν τον κόσμο. Όταν λοιπόν ο Μάρτιν Σκορτσέζε προσπάθησε να με βοηθήσει και να μου δώσει μία ρόμπα για να καλύψω το σώμα μου και να γυρίσω τη σκηνή, όπου σαγηνεύω τον Τζόρνταν (Λεονάρντο Ντι Κάπριο), είπα ότι δεν θέλω. Ήθελα να είναι γυμνή, να απλώσω όλα μου τα χαρτιά στο τραπέζι. Ήθελα πραγματικά να αφιερωθώ στη σκηνή».
Ακόμα, η διάσημη ηθοποιός είχε αναφερθεί και το 2018 στις παραπάνω σκηνές και είχε επισημάνει: «Δεν φαίνεται στο κοινό, αλλά εμείς γυρίζουμε αυτές τις σκηνές και είμαστε 30 άτομα στριμωγμένα σε ένα μικροσκοπικό δωμάτιο. Είναι σχεδόν όλοι άντρες και εγώ κάθομαι και προσποιούμαι ότι χαϊδεύω τον εαυτό μου. Είναι απλώς ένα πολύ περίεργο πράγμα και πρέπει να θάψεις την αμηχανία και τον παραλογισμό, πραγματικά βαθιά και να αφοσιωθείς πλήρως, σε αυτό που έχεις να κάνεις».
Μάργκοτ Ρόμπι: Πώς από την Αυστραλία κατέκτησε το Χόλιγουντ
Η καριέρα της ξεκίνησε το 2008 με έναν guest ρόλο στην αυστραλιανή σαπουνόπερα «Neighbors». Οι παραγωγοί εντυπωσιάστηκαν από το ταλέντο της και της πρότειναν συμβόλαιο για τρία χρόνια. Το 2011 η Αυστραλή ηθοποιός μετακόμισε στην Αμερική, όπου και πρωταγωνίστησε για έναν χρόνο στην δραματική σειρά του καναλιού ABC «Pan Am».
Με την άφιξή της στις ΗΠΑ σε ηλικία μόλις 20 ετών τα όνειρά της ήταν πέρα από κινηματογραφικά και ιδιαίτερα αστραφτερά: «Μεγαλώνοντας πάντα έβλεπα ανθρώπους να παίρνουν δώρα από την Tiffany & Co στο μικρό μπλε κουτί και πάντα αναρωτιόμουν, “Θα μου δώσει ποτέ κανείς ένα μικρό μπλε κουτί;”. Έτσι όταν έφτασα στη Νέα Υόρκη για πρώτη φορά και έχοντας «μπλέξει» σε αυτόν τον κλάδο, πήρα τον πρώτο μου μισθό και περπάτησα κατευθείαν στο Tiffany’s στην Πέμπτη Λεωφόρο. Αγόρασα ένα μικρό αεροπλάνο γούρι με ένα βραχιόλι. Ήταν το πιο φθηνό πράγμα στο κατάστημα, αλλά ήρθε σε ένα μικρό μπλε κουτί».
Λίγο αργότερα η Μάργκοτ Ρόμπι, θα ήταν η ξανθιά εντυπωσιακή γυναίκα που θα υποδύονταν το κορίτσι του Λεονάρντο ΝτιΚάπριο στον «Λύκο της Wall Street» (2013), την τρελή Χάρλεϊ Κουίν της περιπέτειας «Ομάδα αυτοκτονίας» (2016), την υποψήφια για Όσκαρ με την ταινία «Εγώ, η Τόνια» (2017), τη «Σάρον Τέιτ» του Κουέντιν Ταραντίνο στο παραμυθένιο «Κάποτε στο…Χόλιγουντ». Σύντομα θα βρεθεί στη μεγάλη οθόνη ως «Barbie» στην πρώτη live-action ταινία, 60 χρόνια αφότου η κούκλα πρωτοκυκλοφόρησε τον Μάρτιο του 1959.