Επίσημο: Αυτή είναι η πισταδόρικη BMW M4 CSL

20 Μαΐου 2022

H παράδοση των μοντέλων της BMW με τον ειδικό κωδικό CSL συνεχίζεται επάξια.

Τα αρχικά CSL των ειδικών μοντέλων της BMW σημαίνουν Competition, Sport και Light weight -σε ελεύθερη απόδοση ανταγωνισμός, σπορ και μειωμένο βάρος- κάτι που η νέα έκδοση της M4 καλύπτει απόλυτα.

Εξελιγμένη για χρήση και σε πίστα η πιο σκληροπυρηνική, μέχρι τώρα τουλάχιστον, έκδοση της M4 έχει χάσει ότι οι μηχανικοί της M GmbH θεωρούσαν είτε περιττό είτε ότι μπορούσαν να κόψουν –μεταξύ αυτών και τα πίσω καθίσματα με τις ζώνες ασφαλείας τους.

Έτσι μετά την απώλεια περίπου 100 κιλών, που επιτεύχθηκε και με τη χρήση μπόλικου ανθρακονήματος -πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το εντυπωσιακό καπό με τα μεγάλα ανοίγματα εξαερισμού- το βάρος περιορίστηκε στα 1.695 κιλά.

Από κει και πέρα ένα επιπλέον χαρακτηριστικό της M4 CSL είναι οι προαιρετικοί προβολείς LED με laser, ενώ μια καινούργια τεχνολογία φωτισμού έχει υιοθετηθεί και για τα πίσω φώτα.

Ο εξακύλινδρος turbo των 3.000 κυβικών έχει εδώ πιο αγωνιστικά χαρακτηριστικά και αποδίδει 550 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 650 Nm από τις 2.750 έως τις 5.950 σ.α.λ. Που του επιτρέπουν να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και το 0-200 χλμ./ ώρα σε 10,7, ενώ πιο αγωνιστικός είναι και ο ήχος του.

Οι μηχανικοί της BMW έχουν ενισχύσει για την περίσταση και την ακαμψία του αμαξώματος, ενώ έχουν αλλάξει και την γεωμετρία της ανάρτησης που διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Επίσης έχουν επέμβει και στο σύστημα διεύθυνσης για ακόμα πιο άμεση αίσθηση καθώς και στις ρυθμίσεις του Μ συστήματος ευστάθειας.

Αντίστοιχα στο εσωτερικό υπάρχουν ειδικά μπάκετ από ανθρακόνημα, καθώς και τιμόνι με επένδυση από αλκαντάρα, μαζί με λεπτομέρειες αλλά και ηλεκτρονικά συστήματα που κάνουν σαφή τον πιο αγωνιστικό χαρακτήρα της BMW M4 CSL. Τα προγράμματα οδήγησης είναι τα Road, Sport και Track και ενεργοποιούνται μέσω του πλήκτρου M Mode στο τιμόνι.


[There are no radio stations in the database]