Η αναγέννηση της Lancia
25 Μαΐου 2022
Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο περιλαμβάνει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων, με στόχο την κάλυψη του 50% της αγοράς.
Έως το 2028 οι πωλήσεις της Lancia θα αποτελούνται αποκλειστικά από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η μάρκα θα διαμορφώσει ένα καινοτόμο πλάνο διανομής, όπου το 50% των πωλήσεων της θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά.
Εκτός Ιταλίας θα υπάρχουν 100 νέοι διανομείς σε 60 Ευρωπαϊκές πόλεις. Η είσοδος της Lancia στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.
Το δεκαετές πλάνο της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Lancia Ypsilon, το οποίο με μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6μ. θα ανταγωνιστεί στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η “Delta”, ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4μ.
Τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της Ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες, σύμφωνα και με τις ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”.
Το δεκαετές πλάνο της Lancia έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική εξηλεκτρισμού. Από το 2026 η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα. Εστίαση στον εξηλεκτρισμό, αλλά και όχι μόνο. Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia ως τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερο κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.