ΜΕΤΡΟ: Επανέρχεται από αύριο (04/03) η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας

3 Μαρτίου 2022

Την περίοδο του Πάσχα θα επανέλθει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας και για το τραμ

Επανέρχεται από αύριο (04/03) η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας στις γραμμές 2 & 3 του ΜΕΤΡΟ έως τη 01:30, για κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Στις Γραμμές 2 & 3 του ΜΕΤΡΟ οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στη 01:30 και από τους τερματικούς σταθμούς.

Τα ωράρια λειτουργίας διαμορφώνονται ως εξής:

  • Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:09
  • ΝΙΚΑΙΑ στη 01:11
  • ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στη 01:14
  • ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:11
  • ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:32
  • ΝΙΚΑΙΑ προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:01

[There are no radio stations in the database]