Διονύσης Τσακνής:«Όταν έφυγε ο Λαυρέντης, ήμουν σκυθρωπός, ίσως έφταιγε ο θυμός.. η άρνηση..»
21 Ιουνίου 2024
Διονύσης Τσακνής:«Όταν έφυγε ο Λαυρέντης, ήμουν σκυθρωπός, ίσως έφταιγε ο θυμός.. η άρνηση..»
Ο Διονύσης Τσακνής σε μια σπάνια συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης, μίλησε για τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και για την προσωπική του ζωή, στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» και στο Νίκο Χατζηνικολάου.
Μίλησε με συγκίνηση για το κόστος από την μεγάλη απώλεια του φίλου του και συνεργάτη, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα
«Ο Λαυρέντης λείπει από τον καθένα και θα σου πω κάτι, Νίκο μου. Όταν έφυγε ο Λαυρέντης, υπήρχε αναφορά στο όνομα του και έπρεπε να απαντήσω, έβλεπα τον εαυτό μου μετά στην τηλεόραση σκυθρωπό. Πολύ σκυθρωπό. Ίσως ήταν ο θυμός που έφυγε, αυτά τα στάδια του πένθους όπως η άρνηση και όλα αυτά», είπε αρχικά ο καλλιτέχνης.
«Τώρα, όταν μιλάω για εκείνον, έχω την αίσθηση ότι το πρόσωπο μου μπορεί και να φωτίζεται κιόλας. Διότι συμφιλιώθηκα με την ιδέα ότι «έφυγε» και δεν θα του τηλεφωνήσω, δεν θα κάνουμε μια συναυλία μαζί, αλλά είναι εδώ. Αυτό που έγινε στο θέατρο του Λυκαβηττού ήταν ένα πράγμα το οποίο, δεν ήταν απλά συγκινητικό, ήταν μια διαρκής υπενθύμιση πόσο παρών είναι», συνέχισε.
«Μιλάμε για παλιότερους και καμιά φορά δίνουμε στα πράγματα μια μυθική διάσταση, επειδή όμως είναι τωρινό το πράγμα του Λαυρέντη, ίσως δεν έχουμε συνειδητοποιήσει πόσο κλασικός θα μείνει ο Λαυρέντης. Πόσο διαχρονικός θα μείνει. Η σχέση μας ήταν και είναι οικογένεια»
Η σύντροφός του και ηθοποιός Άννα Μονογιού μιλώντας για τον δικό της Διονύση, είπε:
«Είναι μεγαλείο. Όταν τον πρωτογνώρισα είπα ότι με αυτόν τον άνθρωπο αποκλείεται να πλήξω. Τα νεύρα του Διονύση κρατάνε 5 λεπτά.
Του έχω μεγάλη εκτίμηση γιατί πέρα από τη δική μας σχέση, είναι ένας υπέροχος σύντροφος, τον παρατηρώ πώς είναι με τους τρίτους, τους φίλους του.
Δεν ξέρει τι θα πει ανταγωνισμός. Έχει φίλους από τα μαθητικά του χρόνια, έχει φίλους από τα φοιτητικά του χρόνια και γίνονται πάλι φοιτητές και τον βλέπω κυρίως πώς είναι με τα παιδιά του.
Είναι παρών στα πάντα. Δεν μου τραγουδάει ποτέ. Αν το κάνει, υπονομεύει τα τραγούδια, αλλάζει τους στίχους που δεν μπορώ να πω δημόσια», είπε χαμογελαστή η ηθοποιός.
«Ο Διονύσης είναι παρών σε όλα και στα πάντα. Ενώ είναι ένας πρωινός τύπος που ξυπνάει, μπαίνει στο γραφείο του και αρχίζει να μελετάει, έχει πάντα τον χρόνο να συζητήσει, να βγει έξω, να μιλήσει με τα παιδιά του, να δει τι θέματα ή τι προβλήματα έχουν προκύψει, να ακούσει τα νέα τους. Είναι πάντα παρών».
«Το αρνητικό του είναι ότι είναι Ολυμπιακός. Όταν παίζει η ομάδα μαζευόμαστε στο σπίτι όχι για να δούμε τον αγώνα αλλά τις αντιδράσεις του Διονύση», είπε χιουμοριστικά η ίδια.
Ο Διονύσης Τσακνής αμέσως μετά απάντησε:
«Η σχέση μας πατάει γερά χάρη στην Άννα. Η Άννα είναι ένα πλάσμα που μπήκε στη ζωή μου και την άλλαξε διότι αναγκάστηκα να παρακολουθήσω τον τρόπο που αγαπάει, έφερε χαρά και έναν διαφορετικό τρόπο σκέψης.
Δεν γνωρίζει από ανταγωνισμό, είναι πεδίο ελευθερίας, σου δίνει χώρο. Η Άννα μπήκε στη ζωή μου πριν από 12 χρόνια. Έχουμε βρεθεί σε αρκετές δουλειές. Έχει ένα απίστευτο ένστικτο και κάποιες παρατηρήσεις που κάνει θα μπορούσε να τις κάνει μουσικός. Έχει ένα αυτί που δεν είναι εξειδικευμένο.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει σε άλλους καλλιτέχνες, στο δικό μας σπίτι υπάρχει αρμονία. Δεν είμαστε αερικά. Είμαστε δύο σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι. Ηθοποιός σημαίνει φως, νερό, τηλέφωνο, ενοίκιο. Αυτό είναι ο καλλιτέχνης» κατέληξε.
Ο Διονύσης Τσακνής αποκάλυψε την κρυφή ιστορία πίσω απο το «Τραγούδι των γύφτων» και πως έγινε η δημιουργία του.
«Έχω γράψει πάνω από 100 τραγούδια για θέατρο, τηλεόραση και κινηματογράφο.
“Το τραγούδι των Γύφτων” το έγραψα κατά παραγγελία, για μία σκηνή του σίριαλ «Μπουρίνι» στην οποία οι φίλοι του τσιγγάνου πρωταγωνιστή προβλέπουν το μέλλον του τραγουδώντας και τού λένε πως αν δεν φύγει θα τον σκοτώσουν. Ήταν κάτι σαν τραγουδομαντεία!» διηγείται ο Διονύσης Τσακνής εξηγώντας πώς ακριβώς προέκυψαν οι πασίγνωστοι στίχοι «Νάις μπαλαμό, νάις μπαλαμό/ και το λουμνό τ’ αφεντικό/ νάγια δόμλες ατζέι μπαλαμό…».
Πράγματι, σύμφωνα με το σενάριο της σειράς, που είχαν γράψει οι Στάθης Βαλούκος και Βασίλης Σπηλιόπουλος, ο Νάσος, ο ανυπότακτος κολίγος που ερωτεύτηκε την γυναίκα του μεγαλοτσιφλικά της Θεσσαλίας Πήτερ Χατζηθωμά, καταδικάζεται σε θάνατο για ένα έγκλημα που δεν έκανε ποτέ.
Είναι το τραγούδι με τις περισσότερες μεταγλωττίσεις στην ιστορία του ελληνικού τραγουδιού. Και πριν από ένα μήνα έδωσα την άδεια και στη Σλοβενία», είπε αρχικά.
«Όχι μόνο στην Ευρώπη. Αλλά και στην Ασία. 34 εκτελέσεις μόνο στο Ισραήλ. Ο Γιώργος Κατσάρης. Δεν ήρθε ποτέ στην Αθήνα. Είχε προτάσεις και με πάρα πολύ καλά χρήματα. Εκείνος αγαπούσε την πόλη μας πάρα πολύ και αγαπούσε και τον χορό. Ήταν καθηγητής δημοτικών χορών. Εκπληκτικός. Και εκπληκτική φωνή. Τόσο πολύ λυπήθηκα που δεν ήταν επιτρεπτό να παρευρεθώ στο… ξόδι του, λόγω Κορονοϊού, για να τον αποχαιρετήσω», δήλωσε κλείνοντας.