Οι εκδόσεις του νέου Peugeot 308 που ξεχωρίζουν

6 Σεπτεμβρίου 2022

Το νέο Peugeot 308 διεκδικεί σημαντικό μερίδιο από τις πωλήσεις των premium μοντέλων της μικρής- μεσαίας κατηγορίας.

Με το καινούργιο 308, η Peugeot έχει ενισχύσει ιδιαίτερα τη θέση της στη μικρή- μεσαία κατηγορία. Και αυτό γιατί το νέο της μοντέλο έχει να επιδείξει μια χαρακτηριστική όσο και σύγχρονη εμφάνιση με μια μάσκα που ενσωματώνει το νέο λογότυπο της μάρκας.

Σε συνδυασμό με άνετους χώρους και μια high tech σχεδίαση του εσωτερικού του, καθώς και πλήρη εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Από την άνεση και την ασφάλεια μέχρι τη διασύνδεση και τα συστήματα υποβοήθησης.

Ταυτόχρονα η Peugeot έχει δημιουργήσει μία γκάμα δυναμικών και οικονομικών κινητήρων, συμβατικών και εξηλεκτρισμένων, που καλύπτουν όλες τις ανάγκες και απαιτήσεις.

Από αυτά ξεχωρίζουν τα δύο plug-in υβριδικά κινητήρια σύνολα, που συνδυάζουν επιδόσεις και οικονομία, ενώ έχουν και φορολογικά οφέλη σε περίπτωση εταιρικής χρήσης.

Το πρώτο από τα δύο είναι το 308 HYBRID 180 e-EAT8, στο οποίο ο κινητήρας βενζίνης των 1.600 κυβικών και των 150 ίππων της μάρκας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 180 ίππους.

Το κιβώτιο είναι το αυτόματο ΕΑΤ8 των 8 σχέσεων, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία χάρη στην εξελιγμένη μπαταρία των 12,4 KWh, φτάνει μέχρι και τα 60 χιλιόμετρα. Kάτι που σημαίνει πως οι καθημερινές μετακινήσεις των περισσοτέρων μπορούν να γίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά. Δηλαδή οικονομικά και χωρίς επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Οι εκπομπές C0₂ κυμαίνονται από 26 έως 27 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, μεν την αντίστοιχη μέση κατανάλωση να είναι αντίστοιχα από 1,1 έως και 1,2 l/100km. Όσο για τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ./ ώρα.

Το δεύτερο και κορυφαίο είναι το HYBRID 225 e-EAT8Εδώ το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης -αποτελείται και πάλι από τον τετρακύλινδρο βενζίνης των 1,6 λίτρων που για την περίσταση έχει 180 ίππους και τον  ηλεκτροκινητήρα των 81 kW- αποδίδει συνδυαστικά 225 ίππους. Οι επιδόσεις είναι ακόμα καλύτερες (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,5 δεύτερα, τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα), η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 59 χιλιόμετρα (η μπαταρία έχει και εδώ ενεργειακή χωρητικότητα 12,4 kWh) και η επίσημη κατανάλωση είναι μόλις 1,2 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Όσο για τη φόρτιση των μπαταριών είναι ιδιαίτερα γρήγορη, ειδικά αν αντί του στάνταρ εσωτερικού φορτιστή των 3,7 kW έχει επιλεγεί ο προαιρετικός των 7,4 kW.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Peugeot 308 περιλαμβάνει τον πολυβραβευμένο τρικύλινδρο βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων σε συνδυασμό τόσο με χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο. Το τελευταίο είναι στάνταρ στην έκδοση diesel των 1.500 κυβικών και των επίσης 130 ίππων.


[There are no radio stations in the database]