Ένα εντυπωσιακής σχεδίασης ηλεκτρικό MINI
29 Ιουλίου 2022
Το πρωτότυπο Aceman μας δίνει μία πρώτη γεύση για το πώς θα είναι το μελλοντικό SUV μοντέλο του Βρετανού κατασκευαστή.
Με μήκος 4,05 μέτρων το αποκλειστικά ηλεκτρικό Aceman, τοποθετείται κάτω από το Countryman, εξελίσσεται από κοινού με την κινέζικη Great Wall, έχει διατηρήσει κάποια από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των υπόλοιπων μοντέλων της εταιρείας και έχει εξελίξει κάποια άλλα.
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι το κάθετο εμπρός μέρος και η «φωτεινή» διαμόρφωση του περιγράμματος της μάσκας, καθώς και τα τονισμένα προστατευτικά σε φτερά και πόρτες. Τα τελευταία θυμίζουν αντίστοιχες επιλογές των Citroen και Renault που έχουν προηγηθεί, ενώ το γνώριμο μοτίβο του Union Jack έχει χρησιμοποιηθεί όπου μπορούσε αυτό να γίνει.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του Mini Aceman είναι τα εξωτερικά ηχεία προκειμένου και όσοι βρίσκονται έξω από το μικρό SUV να ακούν τους τεχνητούς ήχους, οι οποίοι συνοδεύονται και από οπτικό «παιχνίδι» των φώτων όταν πλησιάζει ο οδηγός.
Στο εσωτερικό το κλασικό design που γνωρίζουμε έχει εξελιχθεί με μια στρογγυλή οθόνη OLED στο κέντρο του ταμπλό, ενώ συνολικά υπάρχουν θέσεις για πέντε επιβάτες. Οι επενδύσεις είναι από ύφασμα και σε πολλά σημεία αναγράφεται το xoxo που στη γλώσσα των chat σημαίνει «αγκαλιές και φιλιά». Όσο για την επένδυση από βελούδο στο τιμόνι είναι βέβαιο πως δεν θα περάσει στο μοντέλο παραγωγής, κάτι που μάλλον θα ισχύει και για τις τρεις επιλογές διαμόρφωσης (Personal, Pop Up και Vivid) για τις λειτουργίες του εσωτερικού.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του μικρού SUV, ενώ θα κατασκευάζεται από κοινού από τη BMW και τη Great Wall. Η συνεργασία αυτή ονομάζεται Spotlight, ενώ το πλαίσιο που εξελίσσει πέρα από το Aceman, που θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση Videogames Gamescom στην Κολωνία, θα χρησιμοποιηθεί και για το διάδοχο του ηλεκτρικού, τρίθυρου Mini E.
Φήμες αναφέρουν πως το Aceman Cooper θα έχει ηλεκτροκινητήρα 185 ίππων και μπαταρία 40 kWh, ενώ το Cooper S θα φτάνει τους 225 ίππους με μπαταρία 50 kWh. Τέλος, η αυτονομία σε κάθε περίπτωση θα είναι περίπου 400 χιλιόμετρα.