Έλον Μασκ: «Τρολάρει» NASA και… συνωμοσιολόγους για τις εικόνες από το σύμπαν

15 Ιουλίου 2022

Ο CEO των Tesla και Space-X, κάνει… πλάκα με τις θεωρίες συνωμοσίας πίσω από τις εντυπωσιακές φωτογραφίες της NASA από τα βάθη του σύμπαντος – Δείτε βίντεο

Οι εικόνες από το σύμπαν που δημοσίευσε πριν από λίγες ημέρες η NASA, δεν άφησαν ασυγκίνητο τον Έλον Μασκ.

Ο CEO των Tesla και Space-X, με τον δικό του μοναδικό τρόπο, σχολίασε τις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η NASA από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb, ποστάροντας στο Twitter μια φωτογραφία από έναν… πάγκο κουζίνας!

Πρόκειται για μία από τις πολλές φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει τις τελευταίες ώρες στα social media, μετά την αποκάλυψη της NASA για το σύμπαν, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να στήνουν διάφορες θεωρίες συνωμοσίας για το διάστημα.

Ο Έλον Μασκ λοιπόν, κοινοποίησε μια φωτογραφία- από τις πολλές που έχουν αναρτηθεί στο Διαδίκτυο- στην οποία αναγράφεται: «Καλή προσπάθεια, NASA».

Ωστόσο, λίγες μέρες πριν  είχε κάνει άλλο tweet εκφράζοντας τον ενθουσιασμό και την ανυπομονησία του για το τηλεσκόπιο της NASA. «Ενθουσιασμένος για τις δυνατότητες του τηλεσκοπίου James Webb της NASA», είχε γράψει την Τετάρτη.

Πάντως, οι εντυπωσιακές φωτογραφίες του διαστημικού τηλεσκοπίου άνοιξαν ένα νέο κεφάλαιο στην εξερεύνηση του σύμπαντος, την ώρα που οι αστρονόμοι δηλώνουν ότι τις σημαντικές ανακαλύψεις που μπορεί να κάνει δεν τις έχει φανταστεί ανθρώπινος νους.

Υπενθυμίζεται πως ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν δημοσιοποίησε, στις αρχές της εβδομάδας, την πρώτη φωτογραφία από το διαστημικό τηλεσκόπιο της NASA James Webb, αυτήν μιας γαλαξιακής συστάδας που αποκαλύπτει την πιο λεπτομερή μέχρι σήμερα εικόνα του πρώιμου σύμπαντος.

Και μετά τη φωτογραφία που δόθηκε στη δημοσιότητα από τον Λευκό Οίκο, η NASA αποκάλυψε έπειτα όλες τις πρώτες εικόνες που τράβηξε το πανίσχυρο τηλεσκόπιο James Webb, τις οποίες περίμεναν επί χρόνια οι αστρονόμοι σε όλον τον πλανήτη.

Σε απευθείας μετάδοση, που κράτησε μία ώρα, οι φωτογραφίες αυτές παρουσιάστηκαν μία προς μία: δύο νεφελώματα που παρουσιάζουν τον κύκλο ζωής των άστρων, ένας εξωπλανήτης και μια συστάδα γαλαξιών.

«Κάθε εικόνα είναι και μια νέα ανακάλυψη», σχολίασε ο διευθυντής της NASA Μπιλ Νέλσον. «Η καθεμιά από αυτές θα δώσει στην ανθρωπότητα μια άποψη του σύμπαντος, την οποία δεν είχαμε δει ποτέ στο παρελθόν».

[There are no radio stations in the database]