Τα Toyota MR2 και Lexus LFA θα μπουν στην πρίζα
13 Ιουλίου 2022
Στο πλάνο εξηλεκτρισμού τόσο της Toyota όσο και της Lexus, είναι οι αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις που θα «αντικαταστήσουν» τα MR2 και LFA.
Με το νέο Toyota GR86, η Ιαπωνική εταιρεία θα επιχειρήσει να αυξήσει τις προτάσεις που θα έχουν «υπογραφή» της Gazoo Racing. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως όλα δείχνουν, η Toyota είναι έτοιμη να επαναφέρει στο προσκήνιο το MR2, ως ένα ευέλικτο και συμπαγές σε διαστάσεις διθέσιο ηλεκτρικό μοντέλο, που θα είναι και σε πολλές αγορές, προσιτό από οικονομικής άποψης. Η εξέλιξη της e-TNGA πλατφόρμας της Toyota (που την είδαμε πρόσφατα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota, το bZ4X) προσφέρει τη δυνατότητα στην Ιαπωνική εταιρεία να είναι ευέλικτη στις ηλεκτρικές προτάσεις που θα παρουσιάσει.
Η Toyota άφησε να εννοηθεί πως θα έχει μεγάλη ποικιλία αμιγώς ηλεκτρικών προτάσεων, καθώς παρουσίασε ένα στόλο 15 πρωτοτύπων. Από αυτά, τα 11 ήταν για τη γκάμα της Toyota και τα 4 για εκείνη της Lexus. Μοιάζει ως συνέχεια εκείνης της παρουσίασης, η διάθεση της εταιρείας να παρουσιάσει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. Σε αυτό το πλαίσιο και πάλι, υπάρχει πολύς «χώρος» για μια νέα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Lexus LFA.
Το προηγμένο ηλεκτρικό LFA μπορεί να βασιστεί στην πλατφόρμα skateboard, που ετοιμάζει η εταιρεία και θα επιτρέπει νέες εφαρμογές και πιο «ακραίες» αισθητικές προσεγγίσεις για κάποια μέρη ή και για ολόκληρο το αμάξωμα. Επιπλέον, η Toyota εργάζεται πολύ δυναμικά για την εξέλιξη μπαταριών στερεάς κατάστασης που θα έχουν αυξημένη πυκνότητα ισχύος, ενώ θα είναι ελαφρύτερες και πιο αποδοτικές από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.