Νέο ηλεκτρικό όχημα από την Nissan

31 Μαΐου 2022

Με το όνομά του να συμβολίζει το εμβληματικό ιαπωνικό άνθος κερασιάς, το Sakura θα διατεθεί σε μια προσιτή τιμή, διευρύνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Η Nissan παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό όχημα Sakura στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις του να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στην αγορά, αυτό το καλοκαίρι.

Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Nissan, Asako Hoshino, δήλωσε: «Το ολοκαίνουργιο Sakura ακολουθεί το Leaf και τo Ariya, ως ένα EV μαζικής αγοράς. Πιστεύουμε ότι θα αλλάξει το παιχνίδι για την Ιαπωνική αγορά και θα κάνει τα EVs πολύ πιο προσιτά στο αγοραστικό κοινό».

Το Sakura EV ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των mini οχημάτων. Ο ευέλικτος χειρισμός του και η ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων, επιτρέπει στον οδηγό του να εκτελεί γρήγορους ελιγμούς με ευκολία. Παρά το μέγεθός του, το Sakura διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, στην εργασία  και τα ψώνια.

Διαθέτει επίσης το ProPILOTPark, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη.

Το Sakura διαθέτει τη στιγμιαία ισχύ και την ησυχία που χαρακτηρίζει τα EVs. Εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία ελέγχου και κινητήρα που παράγει 47 kW και 195 Nm ροπής, η γρήγορη και σταθερή επιτάχυνση του Sakura κάνει την οδήγηση στους  αυτοκινητόδρομους αβίαστη.

Τρεις λειτουργίες οδήγησης , Eco, Standard και Sport, παρέχουν βέλτιστες επιδόσεις για διαφορετικές καταστάσεις. Χρησιμοποιώντας το e-Pedal, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει ομαλά και σταθερά αφήνοντας  το πεντάλ του γκαζιού,  μια κίνηση  που φορτίζει παράλληλα  την μπαταρία μέσω της αναγεννητικής πέδησης.

Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους του Sakura ενισχύει τη σταθερότητα και προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση, σε ανώμαλες επιφάνειες του οδοστρώματος .

Το Sakura είναι εξοπλισμένο με μια υπερσύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει αδιαμφισβήτητο ιστορικό επιδόσεων και αξιοπιστίας στο Leaf. Χάρη στην ειδική μέθοδο χωροθέτησης των κυψελών της, η μπαταρία είναι συμπαγής, επιτρέποντας στο Sakura να έχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία έως και 180 χλμ (με βάση τον κύκλο WLTC της Ιαπωνίας), καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση. Η μπαταρία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως φορητή πηγή τροφοδοσίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για μια μέρα σε ένα σπίτι.

Προηγμένα συστήματα οδήγησης, πρωτοποριακά  για τα μίνι οχήματα Εκτός από το σύστημα υποβοήθησης οδηγού ProPILOT, το Sakura είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ProPILOTPark, αποτελώντας μια πρωτιά για  μίνι όχημα. Το ProPILOTPark ελέγχει αυτόματα το τιμόνι, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, την αλλαγή ταχυτήτων και το χειρόφρενο κατά τη στάθμευση. Η εξωτερική σχεδίαση του Sakura αποπνέει κομψότητα και δύναμη. Οι κομψοί λεπτοί προβολείς με τις τριπλές δέσμες φωτός, μια πρωτιά για  μικρό όχημα, αυξάνουν την ασφάλεια στη νύχτα. Οι εξοπλιστικές κατηγορίες G και X διαθέτουν φαρδιά LED πισω φώτα συνδυαστικής προβολής,  των οποίων η εμφάνιση είναι εμπνευσμένη από το δικτυωτό πλέγμα της πίσω πόρτας.

Οι ζάντες αλουμινίου αντλούν έμπνευση από τους Ιαπωνικούς διακοσμητικούς κόμπους mizuhiki,  που συναντώνται συνήθως σε φακέλους και συσκευασίες δώρων. Ενσωματώνοντας την παραδοσιακή Ιαπωνική αισθητική, αυτές  οι ζάντες προσθέτουν κομψότητα στο Sakura. Η θύρα φόρτισης, που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του πίσω μέρους του Sakura, ανάβει όταν ανοίγει το καπάκι,  για να διευκολύνει κατά τη νυχτερινή χρήση. Το Sakura είναι διαθέσιμο σε δεκαπέντε χρώματα αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων διχρωμιών που παραπέμπουν στις εποχές.

Στο cockpit του Sakura την παράσταση κλέβει ο πίνακας οργάνων Advanced Drive Assist  των 7 ιντσών, καθώς και η μεγάλη οθόνη πλοήγησης των 9 ιντσών, τοποθετημένη οριζόντια για να επιτρέπει την προβολή με ελάχιστη κίνηση των ματιών. Τα άνετα καθίσματα έχουν σχέδιο καναπέ και είναι επενδυμένα με πολυτελές ύφασμα. Η οριζοντίως τοποθετημένη επένδυση σε χάλκινη απόχρωση,  δίνει στο εσωτερικό μια μοντέρνα εμφάνιση και μια αίσθηση ευρυχωρίας.

Υπάρχει  άφθονος αποθηκευτικός χώρος, όπως για παράδειγμα στην επιφάνεια του  κεντρικού  πίνακα οργάνων  που μπορεί να χωρέσει ένα smartphone, ένα πορτοφόλι και άλλα μικροαντικείμενα. Το τιμόνι δύο ακτίνων  προσθέτει μια σπορτίφ πινελιά, ενώ στην προαιρετική έκδοση Premium Interior Package διατίθεται και με δερμάτινη επένδυση. Στο εσωτερικό είναι διαθέσιμες τρεις χρωματικές επιλογές, μαύρο, μπεζ και μπλε-γκρι.

Το Sakura, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία αυτό το καλοκαίρι, κοστίζει περίπου 13.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης και της επιδότησης οχημάτων καθαρής ενέργειας).


[There are no radio stations in the database]