Η Audi συνεργάζεται με την 4.screen
24 Μαΐου 2022
Πρόθεση της εταιρίας είναι να προσφέρει μια νέα ψηφιακή εμπειρία στους πελάτες, με νέα τεχνολογία cloud για το ΜΜΙ.
H συνεργασία με την 4.screen υποστηρίζει την συστηματική εξέλιξη των ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων της Audi.
Με το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας, οι πελάτες της Audi θα επωφεληθούν από ακόμα πιο ολοκληρωμένες και πλούσιες πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (pointsofinterest – POI), καθώς θα χρησιμοποιούνται δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το Mobility Experience Cloud (MXC) της εταιρείας τεχνολογίας 4.screen, η οποία εδρεύει στο Μόναχο.
Εάν το επιθυμούν οι πελάτες της Audi, θα έχουν την επιλογή να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις και προσφορές, βάσει της τοποθεσίας που βρίσκονται από επιλεγμένους τρίτους παρόχους μέσω του συστήματος πολυμέσων ΜΜΙ. Αυτές οι πληροφορίες θα εμφανίζονται μέσα από το γνωστό περιβάλλον του AudiMMI, με αυτές από το cloud να συμπληρώνουν το υπάρχον περιεχόμενο ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Το ΜΜΙ παρέχει την δυνατότητα στους κατόχους αυτοκινήτων της Audi να επιλέξουν μία πληθώρα τοποθεσιών, γνωστών ως σημεία ενδιαφέροντος (POI), μέσω της οθόνης αφής και στην συνέχεια να καθοδηγούνται προς αυτά μέσω του συστήματος GPS, είτε πρόκειται για πρατήριο καυσίμων, είτε για σούπερ μάρκετ ή για εστιατόριο.
Η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας με βάση το cloud στο σύστημα infotainment προσφέρει πολλές και σημαντικές νέες δυνατότητες.
Οι πελάτες της Audi θα μπορούν να λαμβάνουν αποκλειστικές πληροφορίες και εξατομικευμένες προσφορές στα αυτοκίνητά τους και σε πραγματικό χρόνο, πάντα όμως με την συγκατάθεσή τους.
Στο μέλλον, για παράδειγμα, όταν οι οδηγοί της Audi αναζητούν στο MMI το πλησιέστερο κατάστημα για αγορά βιολογικών προϊόντων, θα μπορούν παράλληλα να βλέπουν και πρόσθετο περιεχόμενο κατά την παραγγελία, όπως τις επιπλέον υπηρεσίες ή προσφορές που είναι διαθέσιμες εκείνη ακριβώς τη στιγμή στις τοποθεσίες που εμφανίζονται στην οθόνη.