Το Facebook έφτιαξε… TikTok και ο λόγος αποκαλύφθηκε

24 Μαρτίου 2022

Τι δουλειά έχει το… Facebook στο TikTok; Έχει να κάνει με αποκλεισμό του ανταγωνισμού, με πρόσληψη δοκιμαστών beta, με αγορά διαφημίσεων; Όποιος κι αν είναι ο λόγος (που θα τον μάθεις παρακάτω) το ζήτημα είναι ένα και μας έχει κινήσει την περιέργεια: η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης έχει δημιουργήσει τον δικό της λογαριασμό στο TikTok, ο οποίος έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερους από 48.000 ακόλουθους, παρόλο που δεν έχει δημοσιεύσει κανένα βίντεο.

Ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί από το TikTok και το Facebook έχει αποκτήσει το πολυπόθητο «μπλε τικ», ενώ το TikTok του Facebook (αυτό ακούγεται λάθος!) εντοπίστηκε πριν από μερικές ημέρες από τον σύμβουλο κοινωνικής δικτύωσης, Matt Navarra.

Μπορεί ο λογαριασμός να έχει επαληθευτεί, όμως η έλλειψη περιεχομένου και το… κάπως περίεργο βιογραφικό – «Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν περισσότερα μαζί, παρά μόνοι τους»- (το κόμμα γιατί;!), μας έκανε να αναρωτηθούμε αν αυτός ήταν πραγματικά ο λογαριασμός του Facebook. Επιπλέον, το βιογραφικό του λογαριασμού συνδέεται με την εφαρμογή Facebook στο Google Play και όχι στον ιστότοπο του Facebook ή κάποιου είδους επίσημο κανάλι επικοινωνίας.

Ο λογαριασμός είναι αληθινός και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε

Ωστόσο, οι υποψίες μας βγήκαν λανθασμένες, αφού εκπρόσωπος της εταιρείας Meta επιβεβαίωσε ότι ο λογαριασμός αυτός είναι αληθινός.

«Τα brands αξιοποιούν μια ποικιλία καναλιών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τις πλατφόρμες social media, για να προσεγγίσουν και να αλληλεπιδράσουν με τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους καθημερινά. Η πρόθεσή μας είναι να δημιουργήσουμε μια παρουσία επωνυμίας και να καλλιεργήσουμε κοινότητα σε πλατφόρμες όπως το TikTok ή άλλες», δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Είναι πιθανό το Facebook να θέλει να εκμεταλλευτεί τη βάση χρηστών της Gen Z αξιοποιώντας το TikTok (ή τη διαφημιστική του πλατφόρμα), αφού πρόσφατα ανέφερε σταθερή μηνιαία αύξηση ενεργών χρηστών το τελευταίο τρίμηνο.

Και ενώ είναι αλήθεια ότι τα μεγάλα brands χρησιμοποιούν μια ποικιλία καναλιών για marketing και επικοινωνία, είναι λίγο περίεργο να βλέπεις το Facebook να εμφανίζεται στο TikTok, δεδομένου ότι η εταιρεία ανέφερε τη συγκεκριμένη εφαρμογή ως την κύρια ανταγωνιστική απειλή της αυτές τις μέρες.

«Οι άνθρωποι έχουν πολλές επιλογές για το πώς θέλουν να περάσουν τον χρόνο τους και εφαρμογές όπως το TikTok αναπτύσσονται πολύ γρήγορα», ανέφερε πριν από λίγο καιρό ο ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg, ενώ αργότερα πρόσθεσε ότι «το TikTok είναι ήδη μεγάλος ανταγωνιστής μας και συνεχίζει να αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς».

Στο μεταξύ, εμείς νιώθουμε κάπως έτσι…


[There are no radio stations in the database]