ΜΕΤΡΟ: Επανέρχεται από αύριο (04/03) η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας
3 Μαρτίου 2022
Την περίοδο του Πάσχα θα επανέλθει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας και για το τραμ
Επανέρχεται από αύριο (04/03) η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας στις γραμμές 2 & 3 του ΜΕΤΡΟ έως τη 01:30, για κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Στις Γραμμές 2 & 3 του ΜΕΤΡΟ οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στη 01:30 και από τους τερματικούς σταθμούς.
Τα ωράρια λειτουργίας διαμορφώνονται ως εξής:
- Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:09
- ΝΙΚΑΙΑ στη 01:11
- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στη 01:14
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:11
- ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:32
- ΝΙΚΑΙΑ προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:01