«Καραβιές» από εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα Euro 5a!
21 Φεβρουαρίου 2022
Ριζική αλλαγή των πλάνων στους εμπόρους εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων προκάλεσε η επέκταση του Περιβαλλοντικού Τέλους ύψους 1.000 ευρώ και στα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5b!
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών στο άκουσμα και μόνο της είδησης επιβολής Περιβαλλοντικού Τέλους ύψους 1.000 ευρώ στα οχήματα με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας από το 2013 έως και το 2015 ενημέρωσαν τάχιστα τους συνεργάτες τους σε κράτη-μέλη απ’ όπου και εισάγουν οχήματα να αναζητούν πλέον αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά τα οποία πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5a και αφορούν οχήματα με πρώτη Άδεια Κυκλοφορίας από το 2011 έως και το 2013.
Ο λόγος αλλαγής των πλάνων των εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εστιάζεται στο γεγονός ότι τα παλαιότερα οχήματα Euro 5a τα προμηθεύονται πολύ φθηνότερα από τα αντίστοιχα Euro 5b ή Euro 6 οπότε και αυτομάτως αυξάνεται το περιθώριο κέρδους τους σε αντίθεση με τα νεότερα που περιορίζεται στο ελάχιστο…
Παράλληλα κάποιοι επιτήδειοι τρίβουν ήδη τα χέρια τους από την επέκταση του Περιβαλλοντικού Τέλους στα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 5b καθώς οι τιμές τους θα αυξηθούν κατά τουλάχιστον 1.000 ευρώ στην αγορά λιανικής αποκλείοντας σημαντική μερίδα καταναλωτών από τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να στραφούν σε λίγο παλαιότερα μοντέλα και φθηνότερα…
Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα που θα διαπιστωθεί άμεσα έχει να κάνει με τα γυρισμένα χιλιόμετρα καθώς όπως συνέχεια δημοσιεύει το Newsauto.gr κάποιοι επιτήδειοι θα σπεύσουν να αποκτήσουν σε πολύ χαμηλές τιμές αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά από κράτη-μέλη που δεν μπορεί κανείς να διαπιστώσει τα πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα καθώς δεν υπάρχουν online πλατφόρμες ελέγχου των οχημάτων.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr έχουν ήδη πολλαπλασιαστεί οι παραγγελίες για εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά από τη γειτονική Βουλγαρία με βασικό χαρακτηριστικό την χαμηλή τιμή απόκτησης και αδιαφορώντας για τα διανυθέντα χιλιόμετρα!
Οπότε καλό θα ήταν οι καταναλωτές ή οι επαγγελματίες που θα αναζητήσουν κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή επαγγελματικό ελαφρύ φορτηγό να το ελέγξουν εξονυχιστικά και να προτιμήσουν κάποιο που προέρχεται από κράτος-μέλος που υπάρχει πλατφόρμα ελέγχου ΚΤΕΟ! Επίσης ένας έλεγχος σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο επίσης μειώνει κατά πολύ την πιθανότητα απόκτησης οχήματος με γυρισμένα χιλιόμετρα καθώς όλο και κάποια ανάκληση θα έχει γίνει από το εργοστάσιο και επειδή η επισκευή πραγματοποιείται δωρεάν μόνο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί να υπάρχει και η καταγραφή των πραγματικών διανυθέντων χιλιομέτρων…
ΠΗΓΗ:https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-sta-skaria-perivallontiko-telos-ke-sta-ich-euro-5b/