Ποια ηλεκτρικά και plug-in hybrid αγόρασαν οι Έλληνες;

9 Φεβρουαρίου 2022

Πάνω από 6.900 «καθαρά» αυτοκίνητα διατέθηκαν το 2021 στην ελληνική αγορά πέρυσι σημειώνοντας άνοδο ρεκόρ σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.

Εξαιρετική πορεία σημείωσαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών αλλά και plug-in υβριδικών μοντέλων στην Ελλάδα καθώς διατέθηκαν 6.961 οχήματα εκ των οποίων τα 2.167 είναι αμιγώς ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα 4.785 αφορούσαν σε plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.

Στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα η κατηγορία D κατάφερε να προσελκύσει τους περισσότερους οδηγούς με 928 αυτοκίνητα και ποσοστό 42,65% και ακολουθεί η κατηγορία Β με 539 μονάδες (24,77%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία C με 428 οχήματα (19,67%). Στη συνέχεια ακολουθούν η κατηγορία Α με 213 μονάδες (9,79%), η κατηγορία F-G με 31 οχήματα (1,42%), η κατηγορία MPV-Combi με 26 μονάδες (1,19%) και η κατηγορία Ε με 11 οχήματα (0,51%).

Στα Plug-in Hybrid  η κατηγορία C κατάφερε να προσελκύσει τους περισσότερους οδηγούς με 3.324 αυτοκίνητα και ποσοστό 69,47% και ακολουθεί η κατηγορία D με 1.083 μονάδες (22,63%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία E με 288 οχήματα (6,02%). Στη συνέχεια ακολουθούν η κατηγορία B με 60 μονάδες (1,25%), η κατηγορία F-G με 28 οχήματα (0,59%) και η κατηγορία Sports με 2 μονάδες (0,04%).

Ο νικητής ανά κατηγορία                                                                         

Το ηλεκτρικό Fiat 500 βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων στην κατηγορία Α με 117 μονάδες και 54,93% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το Smart ForTwo με 50 αυτοκίνητα και 23,47% μερίδιο ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει το Smart ForFour με 30 μονάδες και 14,08% μερίδιο αγοράς. Στη συνέχεια ακολουθούν το VW Up! με 9 μονάδες (4,23%), το Skoda Citigo με 5 ΙΧ (2,35%), το Renault Twingo με 1 ταξινόμηση όπως επίσης και το Zhidou D2S με 1 όχημα και μερίδιο από 0,47%.

Στην κατηγορία Β το ηλεκτρικό Peugeot 208 βρέθηκε στην πρώτη θέση με 162 μονάδες και 27,05% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Peugeot 2008 με 117 αυτοκίνητα και 19,53% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW i3 με 59 οχήματα και 9,85% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το ηλεκτρικό Mini με 55 (9,18%), το ηλεκτρικό Hyundai Kona 51 (8,51%), το Jeep Renegade PHEV με 47 μονάδες (7,85%), το ηλεκτρικό Opel Corsa με 40 οχήματα (6,68%), το ηλεκτρικό Opel Mokka X με 26 μονάδες (4,34%), το Honda E με 16 αυτοκίνητα (2,67%), το Renault Capture PHEV με 13 μονάδες (2,17%), το ηλεκτρικό Kia Soul με 7 ΙΧ (1,17%) και στην τελευταία θέση το ηλεκτρικό DS3 Crossback με 6 αυτοκίνητα και 1% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία C το ηλεκτρικό Volvo XC40 (ηλεκτρικό και PHEV) βρέθηκε στην πρώτη θέση με 662 μονάδες και 17,64% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Mercedes-Benz GLA PHEV με 384 αυτοκίνητα και 10,23% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW X1 PHEV με 341 οχήματα και 9,09% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το Peugeot 3008 PHEV με 301 (8,02%), το Range Rover Evoque PHEV με 233 (6,21%), το VW ID.3 με 188 μονάδες (5,01%), το VW Tiguan PHEV με 178 οχήματα (4,74%), η BMW X2 PHEV με 134 μονάδες (3,57%), DS7 Crossback με 127 αυτοκίνητα (3,38%), το Mercedes-Benz A-Class PHEV με 121 μονάδες (3,22%), το Seat Leon PHEV με 121 ΙΧ (3,22%) και το Mini Countryman PHEV με 114 αυτοκίνητα και 3,04% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία D το Tesla Model 3 βρέθηκε στην πρώτη θέση με 522 μονάδες και 25,96% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Mercedes-Benz GLC PHEV με 265 αυτοκίνητα και 13,18% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW 3 PHEV με 149 οχήματα και 7,41% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το ηλεκτρικό VW ID.4 με 140 (6,96%), η BMW X3 PHEV με 129 ΙΧ (6,41%), η Skoda Octavia PHEV με 93 μονάδες (4,62%), το Land Rover Discovery Sport PHEV με 90 οχήματα (4,48%), η Skoda Enyaq iV με 81 μονάδες (4,03%), η Mercedes-Benz C-Class PHEV με 78 αυτοκίνητα (3,88%), το Tesla Model Y με 76 μονάδες 3,78%), το Volvo XC60 PHEV με 71 ΙΧ (1,17%) και το Toyota Rav4 PHEV με 48 αυτοκίνητα και 2,39% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία E η BMW X5 PHEV βρέθηκε στην πρώτη θέση με 71 μονάδες και 23,75% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το ηλεκτρικό Mercedes-Benz GLE PHEV 52 αυτοκίνητα και 17,39% ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Porsche Cayenne PHEV με 47 οχήματα και 15,72% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθούν το Volvo XC90 PHEV με 38 (12,71%), το Range Rover Sport PHEV με 28 ΙΧ (9,36%), η Mercedes-Benz E-Class PHEV με 24 μονάδες (8,03%), η BMW 5 PHEV με 16 οχήματα (5,35%), το Audi E-Tron με 11 μονάδες (3,68%), η Skoda SuperB PHEV με 10 αυτοκίνητα (3,34%) και το Volvo S90 PHEV με 2 μονάδες και 0,67% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία F-G η Porsche Taycan βρέθηκε στην πρώτη θέση με 25 μονάδες και 42,37% μερίδιο αγοράς.

Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η BMW iX με 6 αυτοκίνητα και 10,17%, η Porsche Panamera PHEV με 6 οχήματα και 10,17% μερίδιο αγοράς και το Audi Q8 με 6 ΙΧ και μερίδιο 10,17%. Την  πρώτη τριάδα συμπληρώνει το Range Rover Sport PHEV με 5 μονάδες και 8,47% μερίδιο αγοράς.

Στην κατηγορία των SUV το Volvo XC40 (ηλεκτρικό και PHEV) κατέκτησε την πρώτη θέση με 662 μονάδες και μερίδιο 13,83%, στην δεύτερη θέση ακολουθεί η Mercedes-Benz GLA-Class PHEV με 384 αυτοκίνητα (8,02%) και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η BMW X1 PHEV με 341 μονάδες και 7,12% μερίδιο αγοράς.

Στη συνέχεια ακολουθεί το Audi Q3 PHEV με 325 αυτοκίνητα (6,79%), το Peugeot 3008 PHEV με 301 μονάδες (6,29%), η Mercedes-Benz GLC PHEV με 265 ΙΧ (5,54%), το Range Rover Evoque PHEV με 233 μονάδες (4,87%), το VW Tiguan PHEV με 178 αυτοκίνητα (3,72%) και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει το VW ID.4 με 140 αυτοκίνητα (2,92%).

ΠΗΓΗ: https://www.newsauto.gr/offers/pia-ilektrika-ke-plug-in-hybrid-montela-epelexan-i-ellines/?fbclid=IwAR0ozLSJ-1EDVZxdjE4yWGlZsJN-HneQqm189ZaVyUk6BBsnG5pZl_Q7VHQ


[There are no radio stations in the database]