Μπόνους έως 600 ευρώ μεικτά μηνιαίως δίνει ο ΕΦΚΑ σε υπαλλήλους

7 Φεβρουαρίου 2022

Τη χορήγηση μπόνους, που στην περίπτωση των υπαλλήλων ανέρχεται έως και τα 450 ευρώ μεικτά, επιπλέον του μισθού, ενώ για τους διευθυντές φθάνει και τα 600 ευρώ, εισηγείται η διοίκηση του ΕΦΚΑ.

Αφορά τους εργαζομένους στο τμήμα «Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά» που λειτουργεί στον ΕΦΚΑ και που από τον περασμένο Αύγουστο δεν απαντά σε τηλεφωνικές κλήσεις πολιτών, αλλά λειτουργεί ως υπηρεσία back office και απασχολείται με τη διαχείριση και εξυπηρέτηση σύνθετων αιτημάτων και ερωτημάτων που υποβάλλονται μέσω του 1555. Αφορά επίσης και τους εργαζομένους στο τμήμα Εξυπηρέτησης Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου και άλλων Μορφών Επικοινωνίας, που από τον Δεκέμβριο του 2021 διαχειρίζεται αιτήματα που υποβάλλονται στον ΕΦΚΑ μέσω της υπηρεσίας «support.gov.gr» αλλά και μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr και της αντίστοιχης εφαρμογής για κινητά.

Βασικό επιχείρημα της διοίκησης είναι ότι ο όγκος των ερωτημάτων των πολιτών που διαβιβάζονται προς απάντηση στη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι ιδιαίτερα μεγάλος και η εξυπηρέτηση δεν μπορεί επιτευχθεί μόνο κατά τη διάρκεια του τακτικού ωραρίου υπηρεσίας και στο πλαίσιο της υπερωριακής απασχόλησης, αλλά πρέπει να καλυφθεί με πρόσθετη απασχόληση. Βέβαια, η χορήγηση του οικονομικού κινήτρου για την εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου και πέραν του χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση, εξαρτάται και από την  επίτευξη συγκεκριμένων στόχων, τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο οργανικής δομής του e-ΕΦΚΑ.

 Η διαδικασία εφαρμογής των bonus θα ισχύει για όλο το τρέχον έτος. Το προσωπικό που θα στελεχώνει το τμήμα θα επιλεχθεί από τον διοικητή του φορέα.

Αναλυτικά και σύμφωνα με την εισήγηση του αρμόδιου τμήματος, που σήμερα πρόκειται να λάβει έγκριση από το Δ.Σ. του ΕΦΚΑ, τα bonus διαβαθμίζονται ως εξής:

• Για τη γραμματεία του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 350 ευρώ τον μήνα.

• Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται ως μέλη των θεματικών κατηγοριών, 450 ευρώ τον μήνα.

• Για τους επόπτες των τμημάτων, 500 ευρώ τον μήνα.

Αφορά το τμήμα «Εξυπηρέτησης Τηλεφωνικά» που διαχειρίζεται σύνθετα ερωτήματα, τα οποία υποβάλλονται μέσω του 1555.

• Για τον προϊστάμενο του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, 550 ευρώ τον μήνα.

• Για τους υπαλλήλους που απασχολούνται στο τμήμα εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλων μορφών επικοινωνίας, 450 ευρώ τον μήνα.

•  Για τον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, 550 ευρώ.

• Για τον διευθυντή της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών, 600 ευρώ.

Τα ποσά είναι μεικτά και αφορούν εργασία 22 ημερών τον μήνα. Για εργασία λιγότερων ημερών, το bonus θα μειώνεται αναλογικά.

Για να λάβει βέβαια κάποιος εργαζόμενος το επιπλέον αυτό ποσό, που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του ΕΦΚΑ, θα πρέπει να επιτύχει συγκεκριμένους στόχους. Ετσι, για παράδειγμα, η ελάχιστη ημερήσια απόδοση στο τμήμα back office πρέπει να είναι 20 περιπτώσεις, όταν πρόκειται για ερωτήματα – θέματα που αφορούν κύριες και επικουρικές συντάξεις και 22 περιπτώσεις όταν πρόκειται για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα ασφάλισης, παροχών και υγείας.

Για να επιτύχει τον ημερήσιο στόχο ο συγκεκριμένος υπάλληλος, θα πρέπει να διεκπεραιώνονται άλλες 10 περιπτώσεις ημερησίως, φθάνοντας συνολικά τις 30 περιπτώσεις συνταξιοδότησης (ή 33 στην περίπτωση που τα ερωτήματα αφορούν άλλα θέματα). Για να λάβουν το μπόνους οι επόπτες, θα πρέπει να επιτυγχάνεται το 60% του εκάστοτε στόχου της θεματικής κατηγορίας που έχουν αναλάβει. Αντίστοιχα ελέγχεται και η αποδοτικότητα του προϊσταμένου του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, η οποία πρέπει να έχει ως βάση το 70% του στόχου όλων των θεματικών κατηγοριών.

Να σημειωθεί ότι με το υπό κατάρτιση σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί και να κατατεθεί στη Βουλή το επόμενο διάστημα, θα υπάρχει μόνιμος μηχανισμός καταβολής πριμ παραγωγικότητας για όλους τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ, με βάση τις αρμοδιότητες αλλά και τους στόχους


[There are no radio stations in the database]