Νέο κρούσμα ενδοοικογενειακής βίας: Νεαρή μητέρα κακοποίησε άσχημα το μόλις δύο μηνών μωρό της
3 Φεβρουαρίου 2022
Τραγικές οικογενειακές ιστορίες κρύβονται πίσω από κλειστές πόρτες… Γονείς οι οποίοι αδυνατούν όχι μονο να αναθρέψουν τα παιδιά τους, αλλά ξεσπούν πάνω τους τα προβλήματα που τυχόν οι ίδιοι αντιμετωπίζουν.
Πριν από λίγες ημέρες μια νεαρή μητέρα τηλεφώνησε στη “Γραμμή SOS” του Χαμόγελου του Παιδιού λέγοντας πώς πάνω στα νεύρα της κτύπησε άσχημα το μόλις δύο μηνών βρέφος της.
Όταν συνειδητοποίησε τι έκανε και βλέποντας το μωρό της αιμόφυρτο να τρέμει τρομοκρατήθηκε και αποφάσισε να ζητήσει βοήθεια.
Υποστήριξε ότι έχει μετανιώσει για την πράξη της και πώς ότι έκανε συνέβη δίχως να έχει σκοπό να βλάψει το μωρό της.
Στη συνέχεια, “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενημέρωσε το ΕΚΑΒ και τις Αστυνομικές Αρχές, και κατόπιν ασθενοφόρο μετέβη άμεσα στην οικία, μεταφέροντας με ασφάλεια και απόλυτη φροντίδα το βρέφος στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, συνοδεία εξειδικευμένων ανθρώπων του Οργανισμού.
Η δε μητέρα, αφού έδωσε εξηγήσεις στους αστυνομικούς, τέθηκε υπό ψυχολογική υποστήριξη .
Το βρέφος, το οποίο θα παραμείνει για λίγες ημέρες στο νοσοκομείο “Παίδων” προκειμένου να αναρρώσει και τόσο αυτό όσο και η μητέρα του, θα τεθούν υπό την σκέπη και υποστήριξη του “Χαμόγελου”.
Εν τω μεταξύ σοκάρουν τα στοιχεία σχετικά με τα παιδιά που έπεσαν θύματα ενδοοικογενειακής βίας στη χώρα μας, το 2021.
Σύμφωνα με το “Χαμόγελο του Παιδιού¨ η τηλεφωνική γραμμή “SOS” του Οργανισμού δέχθηκε συνολικά 22.567 για περιστατικά βίας σε ανήλικους, εντός του οικογενειακού περιβάλλοντος.
Συγκεκριμένα, η Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056, ανά δύο λεπτά χτυπούσε για μία υπόθεση παιδιού σε κίνδυνο. Παιδιά πού κακοποιήθηκαν ή παραμελήθηκαν από το ευρύτερο συγγενικό ή στενό οικογενειακό τους περιβάλλον.
Επιπλέον, έγιναν :
- 204.791 κλήσεις συνολικά σε όλες τις Γραμμές Βοήθειας και Υποστήριξης (1 κλήση ανά 2 sec)
- Το 45,57% των κλήσεων για ψυχολογική υποστήριξη ήταν από παιδιά
- 1 κλήση ανά ημέρα αφορούσε σε ψυχολογική υποστήριξη για θέματα εκφοβισμού
- Υψηλό ποσοστό κλήσεων αφορούσε στη Διαχείριση Φόβου/ Άγχους (9,72%)
- Παραπάνω από μία υπόθεση αυτοκτονικού ιδεασμού ανά ημέρα.